Vila

Idag vilade lillhjärtat för första gången på förskolan. ♥

Hon fick vara på förskolan till efter melliset idag och allt hade gått superbra. =) Lite ledsen då jag gick, men det tog ca 5 sekunder så var det över. Jag hann inte ens ut från avdelningen så hörde jag henne inte mer. Idag var första gången hon skulle sova lunch på förskolan. Lite spänd var jag allt! Hon lade sig för att vila efter lunchen, helt lugnt och stilla, inga problem. Men hon sov inte mer än ca 25 minuter. Vaknade av ljud från lekande barn och hade sedan svårt att komma till ro igen. För mycket nya ljud helt enkelt. Lillhjärtat. När jag kom för att hämta henne var hon en liten solstråle. Så underbart! Det känns tryggt nu, nu kan jag börja jobba på måndag utan världens ångest!

Imorgon åker jag med några tjejkompisar till Öviksmaran. Utan my honey. Han ska var hemma med lillhjärtat. ♥ Jag kommer att stanna i Övik hela helgen, vi sover på vandrarhem, och dansar fredagen och lördagen. Ska bli så himla skoj! Hoppas bara att det blir bra kvällar. Update sker efter trippen! Ha en fin stundande helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: pia



Vad kul att det går så bra för Olivia på förskolan :O) Det är som lättare att gå till jobbet när man vet att dom trivs. Ha en härlig helg med tjejerna, kul att slå klackarna i taket innan man börjar jobba. Ha en trevlig helg & hälsa familjen. Kram från oss.

2012-02-03 @ 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0