Trötter

Jepp, det är bara förnamnet!

Vet inte varför det känns så tungt att gå upp på morgonen nuförtiden. Jag var ju iofs trött efter danshelgen, så pass att jag lade mig halv tio på söndag kväll! Aaaaahhh, så skönt det var att få sova en låååång natt! Men borde jag inte bli piggare snart? Jag hoppas på det iaf.

Lilltjoppan har haft feber, så papi har vabbat idag och ska vabba även i morgon. Och jag har börjat jobba! Andra dagen idag. =) Igår var en riktig mjukstart med bl.a genomgång av datan, rummet och möte med sköterska och arbetsledare både från 8 tr och 3 tr. Men idag hade jag patienter som vanligt. Känns jätte konstigt! Jag känner mig lite ringrostig... Men samtidigt är det himla roligt med patientkontakten igen, skoj att träffa lite kollegor och få lite "vuxenkontakt". Men det känns också himla skönt att få komma hem och mysa med lillhjärtat i tid. Vi hinner få många vakna timmar tillsammans då jag ju slutar 14:30. Det är helt jäkla perfekt att jobba 8-14:30!
Jo, och så blev jag tillfrågad, redan första dagen, om jag vill jobba lite på narkosen också! =) Känns superspännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0