Snö-ande

Jag undrar om det bor en snö-ande här i Ume?

Ja, det kan man ju faktiskt tro då det verkar som att detta eviga snöande inte har något slut. Det bara vräker ner! Nu har vi nästan lika mycket snö som förra året. Trodde jag aldrig skulle hända då vi hade så himla lite snö i december. Men ack, så fel jag hade.
Idag har pappaD till och med skottat taken, för det kom ju blask-snö idag. Så nu är snön riktigt tung! Känns bra att ha det gjort.
Lägger upp lite foton ang. snöandet. Första fotot är från 25:e december, de andra från helgens vackra vårväder och snöoväder. Det svänger fort i hockey, så att säga!
I övrigt så svischade helgen förbi, som vanligt. Och i morgon är det redan 3:e arbetsveckan som kickar igång för mig. Dagarna rullar på snabbt mao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0