Finlir

Jag gillar ju pyssel av olika slag, det vet ju alla redan vid det här laget.

Men om jag inte pysslar med att sy, med mina olika träalster eller betong så gillar jag att pyssla med hår och smink samt naglar. Till exempel så gjorde jag en håruppsättning till söta Sofia till hennes vigsel. =) Och gjorde min systers naglar fina till hennes vigsel. Igår fick jag ett il och ville fixa mina egna naglar inför helgens dansresa. Gjorde fransk manikyr och klistrade på nageldekorationer i form av blommor.  Man känner sig så fin då naglarna är fixade och fina! Konstigt det där...

Idag var för övrigt en mysig morgon. Vackert ute. Solen sken och det var smällkallt. Alla var hemma, vi åt frukost ihop, borstade tänderna, myste och skjutsade papi till jobbet innan det var dags för pruppis att lämnas till sista inskolningsdagen på förskolan. Det gick ganaks bra vid lämnandet idag, mindre ledsen. Skönt! Så nu är jag hemma och packar inför avresan mot Övik på eftermiddagen. Kommer sakna mina älsklingar! ♥ Men ändock njuta av egen tid. Löööve till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0