Vintersolstånd

Underbart att bara veta om det faktum att det är den mörkaste dagen på året nu. Och att det vänder och blir ljusare framledes! =) Sååå härligt att det äntligen vänder. Inte en dag för tidigt.

Vi har fixat i ordning det mesta för julhelgen. Känns himla skönt. Lite småfix kvar, städa och sånt bland annat. Och bestämma om vi ska ha gran eller ej. Jag tycker ju det är en enorm mysfaktor med levande gran. Om än lite slöseri. Hugga ner, ta in ett tag, slänga. Nåja, allt för julkänslan. Eller?

Min rara sköterska överraskade mig idag! =) Hon hade en liten julis till mig och la familia och jag blev så himla överraskad! Och glad! Jag ska ju ge henne en liten grej, men hade bara inte hunnit fixa det än, men hade verkligen inte förväntat mig något själv. Himla snällt av henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0