Underbar dag!

Ja, en helt underbar födelsedag blev det idag!
 
Middagen på Taj Mahal var ju bara såååå himla god! De kan verkligen det här med indisk mat! Vi åt upp precis allt. Inte en smula blev kvar på våra tallrikar. Och lillhjärtat åt så otroligt mycket att vi knappt trodde det var sant! Och hon konstaterade lugnt att hon tycker om deras ris. Mmm, de har verkligen så gott ris också.
Tårtan jag gjorde var omtyckt och blev faktiskt lyckad. Till och med jag tycker att den blev saftig och god. I morgon kommer det fler vänner på besök, faktiskt fler än som kunde komma idag. Men känns bara skoj att sprida ut det hela lite. =)
 
Hjärtat mitt gav mig en massa presenter. Jag blev alldeles paff! Förstod inte riktigt varför jag skulle få allt det där. Men inte tackar jag ju nej till bl.a en hel burk med spickesill-godis!!
Ett fint halsband, presentkort, en Wrapmaster, massa choklad, en upplevelse-/tjejkväll, Triss och ett paket med massa cider, skumpa, te etc blev det också. Alkoholfritt så klart. =) Så himla kul att det kommit en massa alkoholfria alternativ till Systembolaget nu. Så nu ska jag avsluta kvällen med en kall cider och film på tv.
Tack ALLA som kommit ihåg mig och tack för alla presenter! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0