Tredje advent

Idag har vi myst på hemmaplan. Tjoppan har haft feber så hon och papi har gjort ingenting och jag har varit och gjort lite ärenden och så har jag bakat. Bakade helt underbart goda limpor! =) Mums! Sedan så knåpade vi snabbt ihop ett par julkort. Så att vi nu äntligen kan skicka iväg dem!

Och idag ringde jag även samtalet till privatkliniken. Huga, vad jag våndats! Velat fram och tillbaka. Men jag tog det beslutet att inte tacka ja till att börja hos dem, inte i nuläget. Lillhjärtat är ännu så liten och de ville ju även att jag skulle bli delägare framledes. Det känns som ett steg att ta då man inte har alltför små barn hemma. Så, så blev det.

Hoppas ni haft en underbart härlig tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0