Snö, snö

Och mera snö!
 
Det har snöat i ett par veckor nu känns det som. Jag minns faktiskt inte när jag såg solen senast... Men, men, snart vänder det! På fredag är det väl vinterstolståndet. Sedan vänder det och blir bara ljusare och ljusare. Redan i slutet av januari kan man se skillnad på ljusets klarhet och mängd ute. Det ska bli härligt med ljusare tider! Det har varit ganska grått och trist länge nu.
 
Idag hade vi jullunch på jobbet. Det var mysigt! Äta en liten jultallrik tillsammans, tända ljus och fika massa gott efter det. Det behövdes för att späda på julkänslan lite.
Jag har varit ganska duktig och köpt de flesta julklapparna redan. Endast små fix kvar. Känns himla skönt. Skönt att slippa julstressa så där galet mycket. Och vi ser så fram emot att få besök av mina syskon med familjer under julen. Vi kommer att ligga utspridda överallt i vårt lilla hus, men det ska bli så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0