Vila i frid sötaste farfar

Min farfar, med de chokladbruna ögonen och sång i rösten, somnade in idag.

Jag har inte träffat honom på väldigt länge, tyvärr. Han har länge haft svårt med minnet och så, men nu i vår blev han bara sämre och sämre. Opererades för en blödning och kunde sedan inte åka tillbaka till hemmet han bodde på. Min faster har varit snäll och hållt mig underrättad under hela den här tiden. Och det har faktiskt känts lite trist att bo så långt ifrån... Annars hade jag velat åka och träffa honom en sista gång. Även fast han inte hade haft en aning om vilka vi är. Nåja, sånt är livet.
I dag, måndagen den 16 april 2012, kring 15:50, somnade han in i en ålder av 87 år. Må han vila i frid! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0