Underbara unge!

Ja, ibland är hon ju bara för härlig!

Jag har varit hemma med tjoppan igår och idag pga att hon haft lite lätt feber. Ingen feber idag dock, så i morogn blir det dagisdag. Det tror jag hon kommer tycka är skoj, har nog saknat sina kompisar och allt roligt som händer på avdelningen. Mams är inte lika påhittig alla gånger... Men det var iaf skoj att hälsa på Irma i söndags. =)

Igår kväll vaknade vårt hjärtegryn och ropade efter oss; "mamma,pappa". Jag gick upp och där ser jag henne stå i spjälsängen, alldeles yrvaken. Hon ser mig komma och utbrister ett "Heeeej!". Lät så lycklig! Jag sade hej tillbaka, strök över håret och gav henne vatten. Hon klunkade på rejält, sade "tack, tack" och lade sig sedan ner för att fortsätta sova. Ha, ha, haa! Gissa om jag hade svårt att hålla mig för skratt?! Hon lät så lillgammal på något vis, så himla hövlig. Gullunge! =)

Imorgon är det redan torsdag och det är alltså back to work. Det blev en riktigt kort vecka det här! Och imorgon kommer mitt favoritprogram Revenge. Får inte missas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillgumman, som ville ha vatten och sen nöjt fortsatte sova! Förstår att du blev varm i hjärtat! :)



Kram Sussi!

2012-04-12 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0