Neeej! Inte meeeer!

Jag vill verkligen inte ha mer snö! Men så här såg det ut i morse... Snacka om aprilväder...



Usch, nu är jag verkligen less det här snöandet! No more. Snälla! Igår hann jag tänka att det kändes så underbart att all snö praktiskt taget var borta från framsidan. Och jag bytte till sommardäck i måndags. Men tydligen var det för tidigt att ropa hej...

Idag är jag en trötter. Hade en lång dag på narkosen med M. Ung kille med ett bett där inte en endaste tand var hel. Karies, dvs hål, överallt, frakturer etc etc. Så oerhört trist att se. Hoppas han vänder den här dåliga trenden nu och börjar ta hand om sina tänder, ffa då han får se hur fint vi gjort det i munnen på honom. Hoppas, hoppas! Inte för sent än.

Igår var jag och fikade med rara Mat på Café Göteborg. Det är ett jäkla trevligt ställe det där! Jag har köpt restauranghäftet och Göteborg är ju med där. =) Dvs man får välja vissa menyer till 2 för 1 pris. Mycket bra! Jag och Mat åt en fetaostmacka med bulgur och massa götta. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0