Kronan på verket!

Eller kronan på tanden.

Det var länge sedan jag syntes på bloggen, så jag tänkte kasta in ett litet "jobbfoto" på mig. In action, så att säga. Lämnade ut en porslinskrona idag och den var ju bara så snygg! Patienten blev himla nöjd. =) Jag med. Kul!

I övrigt måste vi ju bara nämna att tjoppan börjat prata av bara tusan nu. Hon försöker härma nästan allt vi säger! Och hon sa "kala, pipi och poppu (loppu)" här en dag så att jag blev helt paff över hur mycket finska ord som sprutar ut nu! Otroligt roligt!

Idag är det torsdag=Revenge! Jipppiii! I morgon mysigt fredagsfika på jobbet och sen helg! Underbart!


Kommentarer
Postat av: Marielouise

Den blev verkligen super duper snygg. Inte dock förvånad då en sådan super duktig tandläkare gjorde den:)

2012-04-12 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0