Kreativitet

Kreativiteten, eller viljan i allafall, bara sjuder!

Jag tycker det är lite "mindfulness" att pyssla med saker. Det låter tankarna vila och händerna jobba. Nu har jag två olika projekt på gång, tavlor och små "taggies"-dvs små bäbisleksaker med massa flikar på. Kanske ska stoppa in en liten bjällra också så den låter lite roligt? Jag tycker ju alltid att barnleksakerna är så dyra, att man minsann kan göra det billigare själv! Sagt och gjort. Så nu har jag gjort en prototyp på en taggie. Jag vet inte hur länge jag har tänkt göra det här... Men alla renoveringar etc har tagit all tid, kraft och inspiration. Prototypen blev ganska så söt ändå! Har köpt massa olika tyger och en rejäl hög med stoppning så jag kanske kunde sälja iväg några...? Undra om folk skulle vara intresserade av mina alster...? Home made with a lot of love.
Här kommer en bild på prototypen iaf.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fin! Så underbart kul med pyssel!

2011-09-21 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0