Kisse på besök

Igår fick vi oväntat besök av en liten kattpojke. Han är fortfarande hos oss.

Det har svansat en liten svart/vit pojkkatt här i vårt område. Han har följt efter mig och jamat som en tok och igår var han in en sväng, fick gosa med oss och äta sig mätt. Tydligen sov han i kattbädden på bron, som vi la ut för honom. Han låg iaf i den i morse. Han har fått vara in och äta och gosa idag också. Han är så otroligt fin och himla kelsjuk! Någons kisse är det ju. Men vems? Jag har lagt in en annons på nätet och i tidningen, hoppas han kan få komma hem snart. Hoppas det är ett kärleksfullt hem han har, så tillgiven och go som han är. Inatt ska han få sova inne, har inte hjärta att låta honom sova ute...
I övrigt har jag nu fått gjort ett par tavlor och de blev över förväntan! De är inte helt färdiga, inte dekorerade än. Men snart. Och min första beställning på en taggie har jag också fått! Så galet roligt!!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0