Helg igen

Det är otroligt vad veckorna rullar på! Och nu är det helg, igen. Nu känns det verkligen också att hösten är här, på riktigt. Vemodigt. Men samtidigt mysigt med alla tända ljus.
Igår var jag och pappaD på dans, fick dansa till härliga Zlips! De var riktigt bra igår! Superkul att få komma iväg. Tack rara Sofia för att du ville vara barnvakt! =)

Idag var vi till söta SaBe och Alli och fikade, surrade och tjejerna fick leka lite och på em kom familjen Clén och hälsade på. Vi åt pizza, surrade och hade det allmänt trevligt! Och så fick flickorna busa av sig. PappaD har även kapat en massa brädor åt mig idag, så att jag kan göra lite fler tavlor! =) 
I morgon ska jag ta mig en sväng på loppis. Ska bli roligt! 

För övrigt måste jag ju bara säga att jag asgillar Vings reklam där Montazami får fälla sina galna kommentarer! Så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0