Söndagsmys

Jag passar på att mysa alldeles själv en stund! =)

Ja, det kan vara så galet skönt att få någon minut alldeles för sig själv också. PappaD snarkar högt och ljudligt där uppe, han somnade när han skulle lägga lillpruppan. Konstigt att hon kan sova i det där oljudet... Jag har tänt ljus, ser på tv och har kissen Nisse som sover på rygg bredvid mig. Mys!
I övrigt har vi fått gjort ganska mycket i helgen, det känns så skönt. Vi har städat på gården, skjutsat iväg en massa saker till återvinningen, jag har tvättat fönster, hunnit vara på salsa och idag var vi till Häljegård och tittade på alla djuren, såg fårklippning och vallhundsuppvisning. Lillhjärtat var som ett tänt ljus hela tiden! Hon tyckte det var såååå spännande med alla djur. Vi passade även på att köpa hem lite kött från gården. Lokalproducerat ch bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt med en dag på Hälje gård :) Såg om fårklippardagen, och tänkte att det skulle vara kul att fara, men tyvärr hindrade förkylningen oss. Kul att det blev en sån lyckad utflykt för er!



Kram Sussi

2011-10-03 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0