Mmmm soppa!

Hur ofta händer det att jag lagar soppa?! Låt mig tänka.... Hmmm, i princip aldrig.

Ja, jag är en sådan person som gillar soppa, men som av någon outgrundlig anledning INTE lagar det hemma. Jag vet inte varför-det är ju inte särskilt svårt. Men idag ville jag överraska mig själv och lagade Oktobersoppan som fanns med i reklambladet Plusset idag. Lite modifierat recept, så klart. Det brukar bli bäst då. Men iaf. Jag lagade alltså soppa till middag och JÄDRANS en sån god soppa det blev då! PappaD brukar ju inte gilla soppor, men behöver  jag nämna att he loved it? 
Och lille Nisse är verkligen en tiggare av rang, så han ville också vara med och äta...Fast jag försöker lära honom att INTE tigga. Och från det ena till det femtioelfte så har jag problem med bägge datorerna nu. Gillas inte! =( Någon som har lust att skänka mig en nätt summa på ca 3000 pix så att jag kan köpa en ny?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0