Ivrigt värre!

Mamsen lider av pysseliver och lillpruppan av "äta-själv-iver".

Ja, inte är det lätt. Det är som värsta ivriga familjen. Olivia har blivit himla duktig på att äta själv, men fortfarande går det ju snabbare att äta med händerna. Och när jag dricker kaffe vill hon alltid ha min kaffemugg, för att få röra om med skeden och "dricka kaffe". Precis som mamma gör. Och jag har så mycket pysselidéer att jag nästan har svårt att sova. Suck!
Kan verkligen rekommendera dessa sidor. Men passa dig, man vill lätt beställa för ett par tusen!
http://www.pandurohobby.se
http://www.cchobby.se/
Och nu har lillpruppis så långt hår att jag kan fläta inbakad fläta i luggen på henne. Hon blir så söt med en fläta! =)
Nisse härjar vidare och han tycks gilla djurprogram! Btw, om någon vet nån som vill ha en otroligt fin kisse så hojta till. Men det måste vara ett bra hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0