Nyfriserad

Att det är skönt att få klippa håret!

Min frisör sa då hon såg mig idag; "Åh, så härligt långt hår du fått" och började försiktigt fråga hur mycket hon fick klippa osv. Jag är ju inte ett dugg rädd för sådant där, tycker det är snyggare med fräscht klippt hår än långt och risigt. Så jag sa att hon fick ta en rejäl bit. Trots att hon tog ca 15 cm så syns det inte så särskilt mycket. Eller jo, det klart att det gör. Men det är ju fortfarande långt. Men det ser ju så mycket fräschare ut! Och äntligen fick jag tillbaka av det röda i håret! =) Så härligt! Jag var ju fejk-rödhårig ganska länge, men avslutade det kapitlet då jag tyckte det var så jobbigt att underhålla glansen och lystern i det röda. Men nog är jag allt sugen igen...
Imorgon ska vi åka och hälsa på pruppans gammelmormor! Ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0