Ja, se det snöar!

De första flingorna dinglade ner från Umeås himmel idag! Mysigt!

Men så klart stannade de inte kvar, marken var för varm så de smälte.
Igår kom vi så hem från vår norrlandsresa, skönt att landa här hemma igen! =) På kvällen for vi på Åsas och Åkes 50+50-fest. Riktigt skoj var det och himla god mat! Men vi stannade inte så länge, både jag och Olivia var ganska möra... Sov som stockar hela natten!
Idag var pruppis på shoppingrunda med papi och jag bakade lussebullar. Gjorde dubbelsats på en gång, så jag slipper baka flera gånger som jag var tvungen att göra förra året. Papi älskar lussebullar och vräker i sig dessa i ganska rask takt, så det gäller att fylla frysen!

Lite av dagarna som varit i bilder. Bl a Luleresa, fest, bak och 4 generationer. Gammelmormor som är 85 år, mormor 62, mams 34 och pruppis 1 år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0