Nyfikna själar

Klart jag ska stilla nyfikenheten! =)

Jag har  köpt mig en ny kamera, en digital systemkamera. Det var den som kom igår, och är alltså paketet jag pratat om. Jag har funderat på att köpa mig en systemkamera i några år iom att jag fotar så otroligt mycket. Nu äntligen slog jag till! Och gjorde ett riktigt fynd! Köpte den från Kaplans Auktioner (www.kaplans.se). Därifrån har jag fyndat en hel del. Mitt armband, mitt kors och mina örhängen, bland annat. Älskar deras auktioner! Jag varnar dock... Går ni in och kikar så är ni fast! ;)





Kommentarer
Postat av: J

Väl investerade pengar vid fotointresse. Går knappt att jämföra bildkvalitén kontra kompaktkamera.. Nu vet vi vad du roar dig med efter O somnat om kvällarna!

2011-06-14 @ 21:10:37
URL: http://villagunnismark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0