Snöstorm

Ja, inte är det måttligt vad det blåser och snöar idag!

En smärre snöstorm är vad man kan kalla vädret idag. Och Ulrika som åker hem med sin bror idag... Hoppas de kör försiktigt!
I helgen är pappaD ledig både lördag och söndag, ska bli så skönt att få vara lediga tillsammans en heeeel helg! Lyx! Det blir massa mys bland tända ljus, Idol, sikromstoast och lite glögg. 
Just ja! De ringde från tvåspråkiga förskolan idag!!! Olivia får börja där! Jipppiiieeee!! =) Lycka! Ha en fin helg allihopa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

När ska hon in på förskolan? Är det finska/svenska då?

2011-12-09 @ 16:14:04
Postat av: mig

Hon ska börja inskolningen i slutet av januari och japp, det är finska/svenska. Jag tycker det känns kanon då jag anser att hon måste få språket från annat håll också då jag pratar alldeles för lite finska med henne hemma. Her roots... ;) Så att säga.

2011-12-09 @ 19:56:53
Postat av: Sofia

Förstår det, hoppas det går bra! :)

2011-12-09 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0