Uterummets förvandling

Ja, projekten är, som ni ser, inte slut än! Och ett till litet projekt är på g i dagarna...

Jag har ju stört mig på uterummets bajsbruna fönsterkarmar ett par år nu. I Olivias alla dopfoton ses de fula fönstrena i bakgrunden och det är ju bara sååå trist. Men förra sommaren kom ju lillhjärtat, så då fick det mesta vara. Men i år, då jädrans tog jag tag i det! Och hjärtat frågade lite försiktigt om det verkligen var nödvändigt. Oooo jaaa, och det tyckte han också då han såg resultatet. Så nu har jag fått det ungefär som jag vill. Lyktan köpte jag ju redan för 2 år sedan till uterummet och äntligen kunde den hängas i fönstert! =)

Som söta SaBe sa när hon var här och fick se uppfräschade "kuvösen": "Ja, jag undrade om ni hade satt fönster i uterummet, det ser ju så himla ljust ut nu. Men jag inser ju att ni alltid har haft fönster här."
Ett ganska gott betyg! =) Nya trädgårdsmöbler köpte vi kring midsommar och laserade altangolvet gjorde jag ju för ett tag sedan.


Kommentarer
Postat av: pia

Men snälla nån då syrran vad du oxå hinner o är i farten...mkt snyggt..jag är imponerad av dig ! Naps ja kops ja valmista tuli ;-) Stor skillnad, blev mkt ljusare o fräschare <3

2011-08-02 @ 23:01:40
Postat av: J

Gardinerna var pricken över i, väldigt ombonat och mysigt =) Och med de nya utemöblerna är det verkligen som ett helt nytt rum! Blir mysigt nu när mörkret kommer, att sitta med tända ljus i uterummen..

2011-08-03 @ 09:39:02
URL: http://villagunnismark.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jättefint, vad duktig du är!

2011-08-04 @ 08:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0