Pyssel

Jag tycker det är så himla roligt att göra egna kort, så det har blivit min nya "nattsyssla"!

När lillpruppan sover och pappaD snarkar som en... Ja, jag vet inte vad... Ja, då sitter jag uppe och knåpar ihop egna kort som jag kan ge bort. Om jag får säga själv så tycker jag att de blir ganska fina. Unika iaf. Med enkla medel får man ihop ett personligt kort som känns väldigt roligt att ge bort. Sätter upp bilder sen när de är klara.
Idag dök LeC och Cl upp. Skönt att barnen fick leka av sig. =) Och JeMO och HBoy var också in en sväng på lite "nappinhandling"! Kul att kunna bistå med lite nappar då man glömt sina hemma! =) Nu ska jag ta mig i kragen och bege mig in till stán med lillhjärtat... Måste ta mig iväg, har massor som måste fixas till helgens bröllop och barnkalas.
Btw så är jag lite nervös... Ska fixa hår och smink på en söt vän som ska gifta sig i helgen! Måtte det bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0