Oväntat samtal

Idag ringde en gammal lärare till mig från skolan och undrade om jag ville komma och jobba för dem, på sal med studenter. De vet ju att jag jobbat extra som hjälplärare under min utbildningstid och vet att jag tyckte det var himla skoj att ha elever! =) Nåja, de undrade om jag kunde komma och jobba 2 halvdagar i veckan, hade även varit och pratat med min chef om det här. Faktiskt lite smickrande att de tänker på mig! De vet att jag är föräldraledig just nu, men ville ändå kolla möjligheten. Jaa, det vore onekligen roligt! =) Frågan är ju om det är praktiskt möjligt pga pappaD´s jobb.

Annars så har vi varit och lekt hos LeC och C idag, så pappa fick fixa fodring och listning på fönstrena i lugn och ro. Bilder kommer på hur fint det blir!


Kommentarer
Postat av: Pia <3

Vad kul :o) Det skulle passa dig som handen i handsken..hjälplärare najs najs...inte så tokigt..spännande o höra vad du har tagit för beslut. Kram

2011-09-19 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0