Mysdagar

Dagarna går fort och det är ju tur då vi saknar pappaD ganska rejält!

Gudsonens konfirmation är avklarad, jag och lillpruppan har besökt ett par av mina gamla, goda vänner och så har jag även hunnit med galet mycket shopping. Så pass att kontot nästan ekar tomt! Men jag har fyndat ganska rejält också. Det är alltid kul! =)
Imorgon ska jag serva bilen på min favvoverkstad. Men inget frissabesök blev det denna gång, totalt fullbokat...  =( Hade verkligen behövt kapa iaf 10 cm av riset!

Lite bilder från dagarna som varit. På kusinerna, oss syskon och lillhjärtat så klart. Hon är ju så mysig när hon vill goa och pussas! ♥
Snart kommer vi hem!


Kommentarer
Postat av: Kitti Katta ;)

Tack för titten ,Lill sessan & Mamma..Många många kramar till er,och hoppas att vi ses snart igen !

2011-08-18 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0