Home sweet home

Borta bra men hemma bäst♥

Idag kom jag och lillpruppan hem igen. =) Så skönt att vara hemma! Bilresan gick galant, även denna resa. Jag är så imponerad av lillhjärtat att hon orkar resa sådana här sträckor utan att bli galet less. Hon sover mest i bilen.

Vi har verkligen haft underbara dagar uppe i norr, fått träffa och umgås med familj och vänner. Så himla mysigt! Vi hade tänkt åka förbi min bror och hans familj och stanna till i morgon, men det kom små kryp i vägen, så den resan får vi ta en annan gång. Synd.

PappaD hade vi i allafall lurat rejält! Jag sa till honom att vi kommer hem på lördag, så ni kan ju ana hur han såg ut i ansiktet när han såg oss dimpa in!! =) Han stod som förstenad och bara glodde i ett par minuter innan han fattade att han INTE hallucinerade! Oj, så glad han blev över att få se oss igen!! ♥ Och vi blev så lyckliga över att få träffa honom. Lillpruppan bara skrattade och stoijade hela tiden, hon var helt lyrisk och otroligt glad över att vara hemma och träffa pappa igen.

Nu ska vi bara vara, mysa ikväll. Kram allihopa och tack kära systeryster för tiden hos er! ♥

Kommentarer
Postat av: pia

Oj det är jag som ska tacka er, tack för att ni kom <3 det betydde otroligt mkt för oss alla men mest för Kristian <3 Har gjort en foto beställning...lite förstoringar o smått o gott :o)

Ha de allra bäst & krama Olivia från oss <3

2011-08-20 @ 23:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0