22 augusti

Det är vår dag. Dagen då det small till mellan oss och vi blev ett par! ♥

Vi är båda så där barnsligt romantiska av oss ibland. Idag var inget undantag. Jag gjorde ett eget vykort till mitt hjärta och köpte han ett rejält och himla snyggt regnställ i present. Det har han klagat övet att han inte har. Jag fick flera presenter! =) Ett jätte fint halsband, foton och grejer från The Body Shop.
2 år... Ynka två år har vi varit tillsammans. Ändå känns det som att det är han jag levat med i alla tider. Det är det här som kallas KÄRLEK! ♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad underbart, Petra! Minns tiden innan, minns när ni träffades, minns dagen jag gifte mig och du ringde och gratulerade och berättade att ni väntade Olivia. Är så glad för att ni har varandra och för att jag är en av dem som får se kärleken lysa mellan er när vi träffas. Hälsa familjen från oss! Kram!

2011-08-23 @ 20:01:37
Postat av: Pia <3

<3 <3 <3

2011-09-19 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0