Separationsfas...?

Jag undrar om vår lillpruppa har hamnat i den berömda separationsfasen... Hon vill gärna vara mig i hasorna hela tiden och nattningsprocessen är en helt annan än den brukat vara. Har varit det i ett par kvällar iaf. Hon vill inte att man ska lämna rummet. Lillhjärtat somnar, hör att man är på väg ut, slänger upp ögonen och bara tokgråter då hon inte ser mig eller pappaD. Igår kväll tog det ca 1 timma för henne att somna inför natten, slocknade till slut i min famn. Brukar aldrig hända annars! Hon har varit så lätt att söva inför natten. Lite mys i form av en vaggvisa, pussar och kramar och sen god natt. That´s it! Men inte nu inte. Får se hur länge detta håller i sig. PappaD är lite orolig då han nu ska vara pappaledig och jag kommer att vara på jobbet. Men jag är säker på att det kommer att gå galant! Hon älskar ju pappa lika mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0